Продавець «LEDTechnics» -интернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1567 відгуків
+380 (66) 230-88-86
+380 (68) 809-37-45
пр. О.Поля(Кірова) 103, 2 поверх, кабінет 201., Дніпро, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
LEDTechnics

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка "Нова Пошта"Післяплатою замовлення відправляємо тільки від 300грн. Вартість доставки оплачуєте при отриманні. Вона залежить від кількості товарів (можете прорахувати калькулятором: https://novaposhta.ua/ru/delivery. Відправка 5 разів на тиждень, понеділок-п'ятниця. Покупцям з негативними відгуками або по Дніпру відправка замовлення тільки по передоплаті або самовивозом.
  • Доставка УкрпочтойОПЛАТА ЗА ДОСТАВКУ производится сразу вместе с заказом и составляет 15грн(до 1кг). Если итоговый вес заказа больше 1 кг, - нужно узнавать стоимость пересылки до оплаты заказа. Отправка Укрпочтой 3 раз в неделю. Внимание: длинные товары(линейки, профиля) отправляем только Новой Почтой, Деливери, Интайм.
  • Доставка "Самовивіз"В робочі дні з 9-18, в суботу з 9-13 годин. пр. О. Поля (Кірова) 103, зупинка тролейбуса "комбінат іграшки". Бажано зателефонувати перед поїздкою, для уточнення наявності товару на складі.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Готівкою (в р. Дніпро)
  • На карту Приватбанку
  • Оплата за реквізитами+5% до суми замовлення та зворотна доставка підписаних документів за Ваш рахунок. Обробляємо замовлення по безналу тільки від 1000грн.

Шановні покупці! Прохання сплачувати замовлення в 3-х денний термін. Замовлення надсилаються за фактом отримання оплати за товар або післяплатою. Замовлення сплачені до 16:00 - від'їзд до Вас цей же день Нової Поштою. Після 16:00 - на наступний. Доставка здійснюється тільки після повної оплати товару або накладеним платежем (замовлення від 300грн) Нової Пошти.

Будь ласка, перевірте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і при отриманні замовлення. Це можна зробити при працівника служби доставки. Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутніх частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.

Покупцям з негативними відгуками відправка замовлення тільки по передоплаті.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner